أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۵۱۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۴     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
فیلم تحسین شده ی «شیار۱۴۳» توانسته است در ۹ روز اکران با فروش نیم میلیاردی در حال گذراندن دوران اکران موفقی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز ؛ در پی اکران های فیلم های سینمایی روی پرده فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ تا پایان روز پنج شنبه ۲۹ آبان ماه به فروش ۴۵۰ میلیون تومانی رسید.

امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس فروش این فیلم را در تهران طی مدت ۹ روز نمایش ۳۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

این در حالی است که تازه ترین فیلم آبیار در حال حاضر به سرگروهی سینما آزادی با ۶۵ سینما در سراسر کشور در حال اکران است.

فیلم سینمایی «میهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور نیز در روزهای چهارشنبه ۴ میلیون و ۸۰۰ و پنج شنبه ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسیده است.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری مجموع فروش این فیلم را در تهران ۷۱ میلیون و در شهرستان ۶۵ میلیون اعلام کرد که به عبارتی «میهمان داریم» ۱۳۶ میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها