أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۵۱۵
زمان انتشار: ۲۳:۲۵     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به کاهش قیمت خیار و نارنگی، گفت: قیمت گوجه فرنگی گلخانه‌ای در میدان بارفروشان به ۶۰۰۰ تومان رسیده است، ضمن اینکه قیمت این محصول یک ماه دیگر ارزان می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر ؛ سید حسین مهاجران با اشاره به کاهش قیمت خیار، افزود: بهای این محصول به ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان در میدان بارفروشان رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت نارنگی نیز متعادل‌تر از روزهای گذشته است، اضافه کرد: هم اکنون هر کیلوگرم نارنگی درجه یک بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان و نوع درجه دو آن بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان، قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی گلخانه‌ای در میدان بارفروشان را ۶۰۰۰ تومان عنوان کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی دزفول و بهبهان ۴۵۰۰ تومان و گوجه فرنگی انباری بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.

مهاجران با بیان اینکه کاهش تولید گوجه فرنگی در بهبهان عامل افزایش قیمت این محصول در سال جاری است، اضافه کرد: طی ۲۰ روز آینده گوجه فرنگی بندرعباس به بازار عرضه می‌شود که قیمت این محصول را اندکی کاهش می‌دهد اما کاهش قیمت واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که گوجه چابهار وارد بازار شود و این اتفاق یک ماه آینده رخ می‌دهد، ضمن اینکه محصول بوشهر نیز ۴۰ روز دیگر به بازار می‌آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها