يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۵۴۵
زمان انتشار: ۰۱:۴۷     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
جدال تیم‌های دینامو زاگرب و هایدوک اسپلیت به دلیل مشکلاتی که پیش از بازی به وجود آمد، برگزار نشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: در حساس‌ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کرواسی قرار بود عصر (شنبه) تیم‌های فوتبال دینامو زاگرب و هایدوک اسپلیت کرواسی در دربی مشهور کرواسی به مصاف هم بروند ولی اعضای تیم هایدوک که در این بازی میهمان بودند پس از اینکه شنیدند مسئولان برگزاری مسابقه حدود 50 نفر از تماشاگران این تیم را در لیست سیاه قرار داده‌اند و به ورزشگاه راه نداده‌اند از حضور در زمین و انجام بازی خودداری کردند. به این ترتیب بازی به حالت تعلیق درآمد تا تصمیمات لازم در خصوص این بازی گرفته شود.

تماشاگردانی هم که در ورزشگاه حضور داشتند بلیت خود را پس دادند و ورزشگاه را ترک کردند. مسئولان تیم هایدوک تأکید داشتند که نباید تماشاگران‌شان در لیست سیاه قرار بگیرند و این کار سران باشگاه دینامو زاگرب از جمله زدراوکو مامیچ، مدیر اجرایی این باشگاه که فرد بانفوذی در اتحادیه فوتبال کرواسی است، بوده است.

لینو روسا، ناظر بازی گفت: مسئولان تیم هایدوک از من خواستند بازی را به حالت تعلیق در آورم چون هواداران‌شان در ورود به ورزشگاه دچار مشکل شده‌اند. من این درخواست را نپذیرفتم ولی آنها بدون توجه به نظر من اتاق را ترک کردند.

ایگور تادور، سرمربی هایدوک هم در این خصوص گفت: به خاطر اینکه این بازی برگزار نشد، متأسفم. من یک فرد ورزشی هستم و تنها به فوتبال توجه دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها