امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۲۵۶۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به اینکه مجلس قرار است قانون برنامه تحول حوزه نظام سلامت را به صورت دائمی درآورد، گفت: دولت باید اعتبارات لازم را برای ادامه اجرای این طرح در بودجه تفصیلی سال 94 پیش‌بینی کند.
"غلامرضا کاتب" سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه قرار است مجلس قانون برنامه تحول حوزه نظام سلامت را به صورت دائمی درآورد، اظهار داشت: دائمی شدن برنامه تحول نظام سلامت موجب می‌شود تا در بودجه اعتبار خاصی را دارا باشد و برای ادامه آن دیگر مشکلی پیش نیاید.

نماینده گرمسار در ادامه تصریح کرد: این قانون تا قبل از 15 آذر که زمان ارائه بودجه تفصیلی دولت به مجلس است، به تصویب خواهد رسید.

کاتب با اشاره به نظر مثبت مجلس نسبت به اجرای طرح تحول حوزه نظام سلامت خاطرنشان کرد: دولت باید اعتبارات لازم را برای ادامه اجرای این طرح در بودجه تفصیلی پیش‌بینی کند این در حالی است که اگر اعتبار لازم برای اجرای این طرح از سوی دولت در بودجه سال 94 مطرح نشود، مجلس شورای اسلامی خود پیش‌بینی اعتباری را برای ادامه اجرای این برنامه در نظر خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها