يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۵۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
بنا به آخرین تحقیقات صورت‌گرفته، از هر ۶ نفر شهروند آمریکایی یک نفر به دلیل فقر از کمبود مواد غذایی رنج می‌برد، این در حالی است که ۲۱ درصد محصولات غذایی عرضه‌شده در این کشور دور ریخته می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرانس 24، بنا به اعلام سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا سالانه 15.4 میلیون کیلوگرم، معادل 15400 تن مواد غذایی در سراسر ایالات متحده توسط شهروندان آمریکایی دور ریخته می شود.

این در حالی است که از هر 6 آمریکایی، یک نفر به دلیل فقر و عدم دسترسی به منابع مالی مورد نیاز از کمبود مواد غذایی رنج می برد.

ارزش سالانه مواد غذایی از بین رفته توسط مردم آمریکا معادل 1.3 میلیارد دلار بر آورد شده است.

سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا اعلام کرده است فرای مشکلات اقتصادی تولید، عرضه و همچنین دفع این حجم از مواد غذایی، حضور این مواد در طبیعت باعث تولید متان می شود.

این سازمان اعلام کرده است پسماندهای غذایی در طبیعت مستعد تولید گاز متان هستند که این ماده 21 برابر دی اکسید کربن توانایی تأثیرگذاری بر گرم شدن کره زمین به عنوان گاز گلخانه ای را دارد.

این سازمان همچنین اعلام کرده است هر خانواده 4 نفره آمریکایی می تواند با کاهش اتلاف مواد غذایی سالانه 1600 دلار در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

در حال حاضر حدود 50 میلیون نفر از مردم آمریکا در شرایط زیر خط فقر زندگی می کنند و این در حالی است که سهم قشر متوسط این کشور نیز از درآمد کل این کشور روز به روز در حال کاهش است و این قشر نیز علی رغم درآمد بالای خط فقر از نظر اقتصادی در مضیقه مالی قرار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
با این گزارش خدا وکیلی و راستی در ایران خودمان چند نفر از 6 نفر گرسنه هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها