أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۶۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
هافبک جوان پرسپولیس در فصل جاری تا توانسته بدشانسی آورده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پیام صادقیان پس از پایان محرومیت طولانی اش، دچار مصدومیت های پی در پی شد و تنها امیدواری اش این بود که با حضور در دربی و درخشش در این بازی، تا حدود زیادی، روزهای بدی که در فصل جاری داشته است را جبران می کند.

 

اما باز هم بدشانسی سراغش آمد و در آستانه دربی دچار مصدومیت شد و این بازی را هم از دست داد تا محمد عباس زاده جانشین وی شود.

 

مصدومیت صادقیان درست یک روز مانده به دربی اتفاق ساده‌ای نیست. او در تمرین ظهر پرسپولیس، یک پاس ساده داد اما به یک باره روی زمین افتاد و فریاد کشید.

 

این قضیه در ابتدا با شوک کادر فنی پرسپولیس همراه شد اما وقتی نتیجه آزمایش MRI صادقیان در حدود ساعت 16 عصر دیروز به دست کادرفنی رسید،‌ آنها بالاخره باور کردند پیام خانه‌نشین شده و نه تنها دربی بلکه 4 هفته از بازی‌ها را از دست داده است.

 

در حالی که صادقیان به خاطر بدشانسی های پی در پی اش نیاز به این دارد که هم تیمی هایش به او روحیه بدهند، این هافبک جوان تیم سرخپوش است که به هم تیمی هایش روحیه می دهد.

 

گویا صادقیان در صحبتی که با عباس زاده داشته، به او دلگرمی داده و گفته مطمئن است که در دربی یکی بهترین بازی هایش را به نمایش خواهد گذاشت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها