أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۶۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال پیش از برگزاری داربی در نشست خبری حاضر و پاسخگوی پرسش خبرنگاران شد. سرمربی استقلال در ابتدای نشست از غلامحسین مظلومی تمجید کرد. او در ابتدا از حاضران خواست به احترام درگذشت مظلومی ایستاده و فاتحه‌ای بخوانند. او سخنانش را اینگونه آغاز کرد: «باید بی‌اخلاقی‌ها را در فوتبال کمتر کنیم. یکی از برنامه‌ها که خودتان می‌دانید، در ایجاد این بی‌اخلاقی‌ها موثر است، متاسفانه جدیدا به عدد 2 افزایش پیدا کرده یعنی یک مجری بود که بی‌اخلاقی را در فوتبال پیش می‌برد که حالا 2 مجری شده است. امیدوارم آقای سرافراز، رئیس جدید صداوسیما سیاست غلط چند ساله اخیر را مدیریت کند. همین هفته گذشته بود که دیدیم در آن برنامه معروف 2 اسطوره بزرگ ایران را چطور رو در روی هم قرار دادند. این مساله جز خدشه وارد کردن به اخلاق و کرامت فوتبال هیچ عایدی دیگری ندارد.» وی در ادامه افزود: «هر دو تیم از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران هستند و شاید فردا (امروز) خیلی‌ها در دنیا این بازی را ببینند. همه ایرانی‌هایی که فوتبالدوست هستند طرفدار یکی از این دو تیم هستند. امیدوارم شاهد یک بازی باکیفیت باشیم و یکی از تیم‌ها که استقلال است، برنده بازی باشد. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما مثل بازی با تراکتورسازی می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. در آن بازی هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در دقایق آخر بازی را مساوی کردیم. حتی می‌توانستیم پیروز میدان باشیم». وی درباره نقاط ضعف و قوت پرسپولیس هم گفت: «پرسپولیس نقاط ضعفی دارد که ما دو جلسه روی این موضوعات کار کرده‌ایم. متاسفانه در هفته‌ای که گذشت، 6 بازیکن ما در تیم ملی بودند، 2 بازیکن خارجی هم به کشورهایشان رفته بودند و 3 بازیکن مصدوم هم داشتیم. کریمیان را هم که نمی‌توانستیم استفاده کنیم. بنابراین 12 بازیکن‌مان در جمع‌مان نبودند و با 6 بازیکن تمرین می‌کردیم البته اکثر مواقع از تیم جوانان هم بازیکن می‌آوردیم و تمرین می‌کردیم. با این حال در دو، سه روز گذشته تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و انگیزه بالایی داریم تا بتوانیم به 3 امتیاز بازی برسیم. اگر افکار تاکتیکی کادر فنی در بازی اجرا شود، نقاط قوت تیم محسوب می‌شود. در بازی با تراکتورسازی هم روی مسائل تاکتیکی خوب عمل کردیم و فقط روی اشتباهات فردی گل خوردیم. استقلالی‌ بودن ما نقطه قوت ما است. امیدوارم شبیه استقلال بازی کنیم. هیچ‌وقت تیمم را تا این حد خوب و باانگیزه ندیده بودم. شرایط ما برای داربی بسیار خوب است و آماده یک بازی عالی برابر پرسپولیس هستیم». سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره شرایط پرسپولیس عنوان کرد: «اجازه بدهید من درباره پرسپولیس زیاد صحبت نکنم اما یکی از نقاط قوت پرسپولیس این است که آنها محمد نوری را دارند که در هفته‌های گذشته بسیار خوب بازی کرده است. ما تلاش می‌کنیم ارتباط او را با 50 متر جلوی پرسپولیس قطع کنیم تا به هدف‌مان برسیم». وی در پاسخ به این سوال که عده‌ای می‌گویند قلعه‌نویی به دنبال نباختن در داربی است، عنوان کرد: «ما باید در هر بازی دو هدف داشته باشیم اول گل نخوردن و بعد گل زدن. مورینیو چطور قهرمان شد؟ آیا به او هم می‌گویید اتوبوسی دفاع کرد؟‌ شما جدول لیگ را دیده‌اید؟ استقلال به لحاظ خط حمله (تعداد گل زده) چندم لیگ است؟ پس چرا چنین صحبتی را مطرح می‌کنید؟ سوال شما از نظر من مردود است».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها