يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۶۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
دیدار معاونان ظریف با معاونان اشتون و کری/
دیدارهای ایران و آمریکا در روز ماقبل مذاکرات در چندین سطح برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به وین در حالیکه زمان چندانی به پایان مهلت مذاکرات ایران و 5+1 در قالب توافق ژنو و تمدید وین باقی نمانده گفتگوها به شکل بسیار فشرده ای ادامه دارد. یکشتبه دوم آذر که شاید بتوان آن را فشرده ترین روز کاری هیئت ایرانی دانست از ساعت 8:30 به وقت وین با دیدار عراقچی و روانچی با نماینده چین آغاز شده است. دو معاون ظریف سپس و از ساعت 9 صبح با حضور هیئت آمریکایی و با حضور هلگا اشمید معاون کاترین اشتون دیدار می کنند. 

این در حالیست که گفتگوهای چند جانبه و دو جانبه میان ایران و کشورهای 5+1 طی روزهای مختلف در سطوح مختلف برگزار شده است و هر چه به پایان نزدیک می شویم فشردگی ها هم بیشتر می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها