کد خبر: ۲۷۲۶۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
آیت‌الله جنتی: علمای یهود و مسیحی باید در چنین همایشی شرکت کنند/
دبیر شورای نگهبان گفت: جریان تکفیری ضربه به اسلام و مسلمین می‌زند و اگر توجه شود علمای یهود و مسیحی نیز باید در چنین همایش‌هایی شرکت کنند.
به گزارش سرویس اندیشه دینی پایگاه 598 ، آیت‌الله جنتی در افتتاحیه کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام که صبح امروز در مدرسه علمیه امام کاظم برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه هستی اسلام، تمام فرق اسلامی اعم از شیعه و سنی مورد تهدید هستند، اساس اسلام در خطر است و مسئله صد درصد سیاسی است و عقیدتی نیست.

وی ادامه داد: جریان تکفیری ضربه به اسلام، مسلمین و بشریت می‌زند و اگر توجه شود علمای یهود و مسیحی نیز باید در چنین همایش‌هایی شرکت کنند، چرا که تکفیری‌ها برای هیچ چیز ارزش قائل نیستند، مردم بی‌گناه را می‌کشند به نوامیس مردم تجاوز می‌کنند.

دبیر شورای نگهبان اظهار کرد: جهان سیاست احساس خطر کردند که اسلام در حال گسترش است و این برنامه را به هم ریختند تا از هر جای ممکن ضربه بزنند و مسلمین را به جان هم بیاندازند برای اینکه بیداری اسلامی نتیجه خودش را ندهد و مردم از اسلام بیزار شوند.

وی افزود: بر همه مسلمانان است که در برابر تروریست‌ها مقاومت کنند، کار فرهنگی کنند، عده‌ای از جوانان فریب تبلیغات تکفیر‌ها را خورده و حرکت خود را جهاد در راه خدا می‌دانند و جان خود را در این راه می‌دهند به خیال اینکه شهید می‌شوند.

آیت‌الله جنتی تاکید کرد: سران آنها با دلیل و منطق کار نمی‌کنند و باید در برابر آنها اقدام عملی کرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها