أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۶۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
سیاوش اسعدی کارگردان فیلم سینمایی «سال تحویل» از آغاز فیلمبرداری سومین فیلم خود در صورت صدور پروانه ساخت و آماده‌سازی آن برای نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سیاوش اسعدی کارگردان فیلم سینمایی «سال تحویل» درباره آخرین وضعیت تولید این اثر سینمایی گفت: حدود یک ماه پیش برای این فیلم از سوی سازمان سینمایی ارشاد درخواست پروانه ساخت کردیم و با گذشت یک ماه همچنان در انتظار دریافت پروانه ساخت هستیم.

وی با اشاره به جدیدترین اثر سینمایی خود تأکید کرد: «سال تحویل» یک سینمای قصه‌گو است و یک قصه عاشقانه که در ستایش پدر ساخته خواهد شد.

کارگردان «جیب‌بر خیابان جنوبی» خاطرنشان کرد: این فیلم برای فیلمبرداری احتیاج به باران و برف دارد و با توجه به زمان باقی مانده تا جشنواره فیلم فجر امیدواریم این فیلم به فجر برسد اما در صورت صدور دیرهنگام پروانه ساخت بعید می‌دانم «سال تحویل» به فجر سی و سوم برسد.

اسعدی اظهار داشت: تاکنون حضور مهدی هاشمی در «سال تحویل» قطعی شده است.

این کارگردان جوان سینمای ایران گفت: تمامی لوکیشن‌های فیلمبرداری این اثر در خارج از تهران فیلمبرداری خواهد شد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «سال تحویل» پس از «حوالی اتوبان» و «جیب بر خیابان جنوبی» سومین فیلم از سیاوش اسعدی است که تهیه‌کنندگی آن را امیر سمواتی بر عهده دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها