يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۶۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
حکیمی در نطق میان دستور:
نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: مجلس اصولگرا به هیچ احدی اجازه نخواهد داد با سرنوشت انقلاب و ملت بازی کند.
 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عطاءالله حکیمی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی اظهار داشت:‌ همه می‌دانند که دانش هسته‌ای در نتیجه زحمات 35 ساله شهدا،‌ ایثارگران و حمایت‌های بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب و حمایت مجلس و قوه قضائیه و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از دانشمندان جوان و غیور این سرزمین شکل گرفته است، اما متأسفانه در شرایط حساس کنونی، شاهد خفقان اطلاعات در این زمینه هستیم.

وی افزود: آقای رئیس‌ جمهور شما در تبلیغات انتخاباتی خود به مردم اعلام کردید برنامه شما به گونه‌ای است که هم چرخ هسته‌ای بچرخد و هم چرخ زندگی مردم، اما  حدود یک سال و نیم است که چرخ هسته‌ای متوقف شده و از طرف دیگر با رکود شدید فعلی، چرخ زندگی مردم به ویژه محرومان و مستضعفان نیز کاملا متوقف شده است.

نماینده رودبار در ادامه خاطرنشان کرد: آیا قرار است اتفاق نامبارکی بیفتد که مردم و عصاره ملت یعنی مجلس نباید بدانند؟ آیا کاخ‌های سفید و کرملین، پادشاه عمان، صهیونیستم غاصب،‌ آلمانی‌ها،‌ فرانسوی‌ها و حتی وزرای خارجه عمان و امارات محرم‌تر از ملت و مجلس برای شما هستند؟

وی تصریح کرد: ممکن است شما بگویید سه تا چهار نفر در مجلس خبر دارند و ما در پاسخ به شما می‌گوییم آنها یا عصاره ملت نیستند و یا از ما بهترانند.

حکیمی اضافه کرد: آقای رئیس‌ جمهور مگر می‌خواهید با دانش هسته‌ای موجودیت نظام را نیز به دشمنان انقلاب، نظام و اسلام هدیه کنید که ما را محرم نمی‌دانید؟ مگر نمی‌دانید بعد از متوقف کردن چرخ‌های هسته‌‌ای نوبت به موشک‌های بالستیک، حقوق بشر و بهانه‌های واهی دیگر خواهد رسید؟ آیا نمی‌دانید دشمنان از اساس با اسلام مشکل دارند؟

وی افزود: تا زمانی که فرزندان انقلابی امام و رهبر معظم انقلاب زنده‌اند و تا بسیجیان، رزمندگان و دلسوزان نظام در صحنه هستند، اجازه نخواهند داد تا این انقلاب که با جانفشانی یک میلیون شهید، جانباز و آزاده و ایثارگر و همچنین هزار میلیارد دلار خسارت جنگ تحمیلی و میلیاردها دلار خسارات تحریم‌های ظالمانه پیروزمندان به پیشرفت رفته و در قلب ملت‌های مسلمان و آزاده جهان جای گرفته است،‌ به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد.

نماینده رودبار همچنین گفت: آقای رئیس‌ جمهور ژنرال‌هایی که با خود آورده‌اند یا همه بیمارند، یا بیماری جسمی دارند و یا بیماری اقتصادی و هر روز حاشیه برای نظام درست می‌کنند و با توهین خود، عصاره ملت را کوچک شمرده و در حد شنیدن گزارش اقدامات چند ژنرال بیمار در حوزه‌های بین‌الملل اقتصاد و فرهنگ نمی‌دانند.

حکیمی خاطرنشان کرد:‌ آقای روحانی نه تنها فرزندان و ژنرال‌های بازنشسته دولت شما در هشت سال دفاع مقدس حضور نداشته‌اند، بلکه در همان زمان نیز در خارج از کشور و در بهترین دانشگاه‌های دنیا در حال تحصیل بودند و یا مشغول تفریح، گرچه خود شما نیز در زمان جنگ مسئولیت‌هایی در پشت جبهه داشته‌اید.

وی ادامه داد: اطلاع کامل دارم بعضی از ژنرال‌های دولت نیز پاسپورت دول بیگانه را دارند، بنابراین دولتی که به نظر می رسد بعضی از اعضای دولت و خانواده‌هایشان نسبت به این آب و خاک حساسیتی ندارند، حق ندارند هر طور که می‌خواهند تفاهم کنند و فاتحه انقلاب و نظام را بخوانند.

نماینده رودبار اضافه کرد: بنابراین هشدار می‌دهم که این مجلس اصولگرا که اکثریت نمایندگان آن یا ایثارگرند و یا از روحانیت معظم هستند، به هیچ احدی اجازه نخواهند داد که با سرنوشت انقلاب و ملت بازی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: اینجانب طرحی را با قید دو فوریت آماده کردم که دولت را ملزم می‌کند با اجرای اصل 77 قانون اساسی، هرگونه توافق هسته‌ای قبل از امضای نهایی با هر کشوری مصوبه مجلس را در مورد‌‌ آن اخذ کند و مفاد آن در مراحل نهایی و قبل از امضا در جلسه غیرعلنی به تصویب نمایندگان مردم برسد و از شما نمایندگان خواهان حمایت از این طرح هستم.

نماینده رودبار همچنین بیان داشت: آقای رئیس جمهور مگر شما نبودید که با زیر سوال بردن دولت قبل پرداخت یارانه به مردم را ترویج تکدی‌گری می‌دانستید، چه شد که در طول یک سال و نیم گذشته نه تنها این تکدی‌گری را ادامه دادید، بلکه پا را فراتر گذاشته و عزت و کرامت مردم و به ویژه محرومان را با به صف کشیدن در خیابان‌ها برای چند عدد تخم‌مرغ و روغن تاریخ گذشته و برنج آلوده هندی و رنگ عدالت‌خواهی و راستگویی بر تن خود و دولت خود کرده‌اید.

حکیمی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی و حل آنها شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حامی ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
ایشان تو اون 8 سال که ملت رابه خاک سیاه نشاندند کجابودند؟ چرا ایشان وقتی قیمتها یک شبه چندبرابر میشد سکوت کرده بودند؟ مشکل آنها جیبشان است نه ملت.خواهشا" ازرهبری هم مایه نگذارند. درود برکاسبان تحریم.......!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها