يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۶۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
بازیکنان تیم استقلال در مراسم شام غریبان غلامحسین مظلومی با رییس فدراسیون فوتبال شوخی جالبی کردند.

به گزارش پایگاه 598، شب گذشته مراسم شام غریبان غلامحسین مظلومی در محل رستوران سرمربی استقلال برگزار شد و جالب اینجا بود که علی کفاشیان برخورد گرمی با اعضای هیات‌مدیره و همچنین برخی از بازیکنان تیم استقلال داشت.

 

استقلالی‌ها در حاشیه این مراسم وقتی موبایل کفاشیان را دیدند که بسیار پیشرفته است، به او گفتند: حاجی بیا با هم عکس سلفی بیندازیم!

 

کفاشیان تبحر خاصی در گرفتن عکس سلفی با خبرنگاران در حاشیه تمرین تیم ملی دارد.

 

نامه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها