أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۶۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
مدیرعامل پیشین استقلال گفت: دربی با ۲ گل برهانی و ابراهیمی به سود استقلال تمام خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 ، علی فتح الله‌زاده در حاشیه مراسم ترحیم غلامحسین مظلومی، در مورد دربی اظهار داشت: استقلال این بازی را 2 بر یک خواهد برد چراکه بازیکنان بهتری دارد.

 

وی در مورد ماجرای ساختمان 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: دادکان این ساختمان‌ها را به 2 باشگاه واگذار کرد. آن زمان در ازای بازیکنان 2 باشگاه که در تیم ملی بودند، همچنین پولی که از AFC به ما تعلق می‌گرفت این ساختمان‌ها به 2 باشگاه واگذار شد، ضمن آنکه بخشی از پول آن را خودمان پرداخت کردیم.

 

مدیرعامل پیشین استقلال ادامه داد: اگر به فیلم مجمع قبلی فدراسیون مراجعه شود، مشخص است که مجمع واگذاری این 2 ساختمان به استقلال و پرسپولیس را مصوب کرده است.

 

فتح الله‌زاده در مورد بدهی باشگاه استقلال هم خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی از آنهایی که به دروغ رقم بدهی استقلال را 80 میلیارد اعلام کردند، سوال کند که چر این رقم را 40 میلیارد بیشتر از رقم واقعی اعلام کردند و قرار بوده این مبلغ اضافی‌تر چه سرنوشتی پیدا کند؟

 

وی ادامه داد: 30 میلیارد بدهی عمومی استقلال است و 10 میلیارد را برای مالیات کنار گذاشتیم. اکنون باید سازمان خصوصی‌سازی و بازرسی در مورد آنهایی که رقم بدهی را بیشتر از مبلغ واقعی اعلام کردند، مراقبت لازم را انجام دهد.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال با پیش‌بینی اینکه آرش برهانی و امید ابراهیمی گلزنان استقلال در دربی هستند، در مورد خودش گفت: قصد دارم یک سال از فوتبال دور باشم و استراحت کنم، البته غلامحسین مظلومی به استراحت مطلق رفت و شاید می‌خواهید من هم بروم.

 

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها