يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۶۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
فوتباليست هايي که کارت معافيتشان باطل شده تا پايان فصل حق بازي در ليگ برتر را ندارند

به گزارش پایگاه 598، سازمان وظيفه عمومي ناجا طي اطلاعيه اي اعلام کرد، فوتباليست هايي که کارت معافيتشان باطل شده تا پايان فصل حق بازي در ليگ برتر را ندارند.

 

در اين اطلاعيه آمده است:

 

پيرواطلاع رساني هاي قبلي سازمان وظيفه عمومي ناجا، آخرين بررسي هاي صورت گرفته در خصوص کارت هاي معافيت از خدمت برخي از فوتباليست ها که اسامي آنان از سوي مراجع مربوط به اين سازمان اعلام شده و همچنين نحوه خدمت سربازي بازيکناني که کارت معافيتشان باطل شده، به شرح ذيل اعلام مي شود:

 

1- چند ماهي است که سازمان وظيفه عمومي ناجا موضوع رسيدگي به اصالت کارت هاي معافيت و پايان خدمت بازيکنان فوتبال را دردستور کار قرارداده و تا بحال تعداد 118مورد کارت معافيت مبهم که اسامي آنان از طريق مراجع مربوط اعلام گرديده را بررسي نموده است.

 

2- برابر بررسي هاي صورت پذيرفته، تاکنون کارت معافيت از خدمت 59 نفر باطل و کارت معافيت و پايان خدمت 42 نفر از فوتباليست ها نيز تاييد شده است.

 

3- 7 نفر از اسامي اعلام شده نيز مربوط به فوتباليست ها نيست که در اين زمينه موضوع از طريق مراجع مربوط در حال انجام است. کارت هاي باطل شده در زمينه معافيت هاي کفالت، پزشکي، ايثارگري و ... بوده و همچنين دراين ميان تعداد ده نفر از فوتباليست هاي مذکور که داراي معافيت پزشکي بوده اند عليرغم دعوت به عمل آمده براي مشخص شدن وضعيت معافيت خود به اين سازمان مراجعه ننموده اند، فلذا مراتب براي تعيين تکليف به بازپرس ويژه رسيدگي به پرونده اعلام و همچنين در خصوص عدم فعاليت ورزشي آنان با فدراسيون مربوط مکاتبه شده است.

 

4- آن دسته از فوتباليست ها که کارت معافيت از خدمت آنان باطل شده، سرباز غايب محسوب شده و با احتساب اضافه خدمت مي بايست در يکي از يگان هاي تابعه نيروهاي مسلح، خدمت سربازي خود را سپري نمايند. همچنين پرونده معافيت هاي ابطال شده جهت انجام رسيدگي هاي قانوني و تعيين تکليف در راستاي احتمال ارتکاب جرم به مراجع ذيصلاح قضايي ارسال شده است.

 

5- فوتباليست هاي مذکور در صورتي که تا بيست و دوم بهمن ماه سال جاري براي اعزام به خدمت اقدام نمايند و در تاريخ تعيين شده به خدمت اعزام شوند، اضافه خدمت اوليه آنان بخشيده مي شود.

 

6- در خصوص ادامه فعاليت ورزشي اين دسته از بازيکنان، برابر تصميم مرجع مربوط مقرر شد که فعلا تا پايان فصل حق بازي در ليگ برتر و دسته يک را ندارند.

سایت پلیس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها