أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۶۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
ستاره جوان پرسپولیس گفت: «صبح در تمرین یک بغل پای خیلی ساده زدم اما کشاله‌ام کش آمد و نتوانستم تمرین کنم.»

به گزارش پایگاه 598، آسیب‌دیدگی پیام صادقیان یک شوک واقعی بود... هنوز هم خیلی‌ها باور ندارند که صادقیان به خاطر کشیدگی کشاله ران دربی را از دست داده باشد اما انگار واقعیت دارد...

 

وقتی به هتل محل اقامت سرخپوشان رسیدیم، صادقیان را عصبی، کلافه و غمگین کنار محمود خوردبین دیدیم. پیام که اشک در چشم‌هایش حلقه زده بود، نای صحبت کردن نداشت.

 

صحت و سقم ماجرا را از او پرسیدیم که سکوت کرد و خوردبین به‌جای پیام جواب داد: «اصلاً انتظارش را نداشتیم. روی پیام حساب کرده بودیم و اصلاً دلمان نمی‌خواست صادقیان را در این بازی نداشته باشیم، کارمان سخت شد.»

 

صادقیان هم آهی کشید، لبخند تلخی زد و گفت: «به هیچ عنوان آمادگی این اتفاق را نداشتم. نمی‌دانم چه بگویم، حتماً قسمت نبود در این بازی حاضر باشم... به امید خدا بچه‌ها بازی را می‌برند. صبح در تمرین یک بغل پای خیلی ساده زدم اما کشاله‌ام کش آمد و نتوانستم تمرین کنم.»

 

پیام ادامه داد: «می‌خواستم ستاره دربی باشم اما نشد که بشه! البته خیالی نیست و پرسپولیس بدون من هم می‌برد... به امید خدا یک بر صفر استقلال را شکست می‌دهیم.»

 

پزشک پرسپولیس هم آسیب‌دیدگی پیام و غیبت او را تأیید کرد و گفت صادقیان حداقل 3 هفته باید دور از میدان باشد.

 

پیام هم حرف‌هایش را اینگونه تمام کرد: «برای همبازیان خودم و محمد عباس‌زاده که جانشین من می‌شود، آرزوی موفقیت می‌کنم.»

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها