يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۶۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
پسر و داماد امیر قلعه‌نویی شب گذشته با حضور در هتل هما در غیاب بازیکنان جشن تولدی را برای سرمربی استقلال گرفتند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اعضای تیم فوتبال استقلال برای اردوی پیش از بازی با پرسپولیس در هتل همای تهران مستقر هستند.

 

بازیکنان استقلال در جلسه فنی در هتل هما شرکت کردند تا امیر قلعه‌نویی آخرین توصیه‌ها را به آنها گوشزد کند.

 

در این جلسه، برای بازیکنان تصاویری از دربی‌های گذشته پخش شد که هنگام پخش برخی از بازی‌ها بازیکنان به وجد می‌آمدند و درباره دربی‌ها با یکدیگر صحبت می‌کردند. همچنین تصویری از مرحوم غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال که در سال 1367 سرمربی استقلال بود، پخش شد. بازیکنان استقلال قاب عکسی از مرحوم مظلومی را با خود به هتل بردند که امیر قلعه‌نویی از این مسئله خوشحال شد و از بازیکنان تیمش تشکر کرد.

 

* نکته جالب اینجا بود که محمدهوتن پسر قلعه‌نویی و داماد وی شب گذشته با گرفتن کیکی کوچک در اردوی آبی‌پوشان حاضر شده و به اتفاق کادر فنی در اتاق سرمربی استقلال جشنی کوچک را گرفتند.

 

البته بازیکنان نیز در جشن سرمربی استقلال حضور نداشتند و امیر قلعه‌نویی از آنها خواسته بود با حضور در اتاق‌های خود به استراحت بپردازند و برای بازی امروز آماده شوند.

 

* مهدی فنونی‌زاده نیز شب گذشته به اردوی آبی‌پوشان رفت و با اعضای کادر فنی خوش و بش کرد.

 

* همچنین خبر مصدومیت پیام صادقیان هنگامی که به اردوی آبی‌پوشان رسید و آنها از این موضوع مطمئن شدند باعث شد تا سرمربی تیم استقلال جلسه‌آی را با کادر فنی تیمش برگزار کند.

 

* بهرام افشارزاده امروز به همراه افجه‌ای و کامران صاحب‌پناه در اردوی تیم استقلال پیش از مسابقه حاضر خواهند شد تا برای دقایقی با بازیکنان صحبت کنند.

 

* قرار است بازیکنان تیم استقلال ساعت 10 برای صرف صبحانه به رستوران هتل هما بروند.

 

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت 18 امروز (یکشنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها