يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۶۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
مربیان پرسپولیس یکشنبه شب تا ساعت ۲۴ با یکدیگر جلسه داشتند تا به ترکیب نهایی این تیم برای دیدار مقابل استقلال برسند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اعضای تیم پرسپولیس که از ظهر روز جمعه اردوی خود را در هتل المپیک برگزار کرده‌اند، شب گذشته (شنبه شب) جلسه‌ای با روانشناس برگزار کرده و بعد برای تماشای بازی بارسلونا و سویا راهی اتاق‌های خود شدند.

 

دکتر مهدی خانبانی، روانشناس سابق باشگاه پرسپولیس به درخواست حمید درخشان سرمربی سرخپوشان در اردوی این تیم حاضر شد و جلسه 2 ساعته‌ای با بازیکنان و کادر فنی این تیم در سالن جلسات هتل المپیک برگزار کرد.

 

در این جلسه تمامی بازیکنان حضور داشتند و تنها پیام صادقیان حضور نداشت. صادقیان پس از مصدومیت به علت ناراحتی اردوی سرخ‌پوشان را ترک کرده بود و به همین دلیل در این جلسه نیز حضور نداشت.

 

* محمد عباس‌زاده قبل از شام خودش را به اردو رساند. او جانشین پیام صادقیان شد که به خاطر مصدومیت در تمرین آخر تیم قبل از دربی، این مسابقه را از دست داد.

 

* بازیکنان سخت به دنبال بلیت بازی بودند تا آنها را بین اقوام و آشنایان خود تقسیم کنند. از این‌رو محمود خوردبین بلیت‌ها را بعد از شام بین اعضای تیم تقسیم کرد. در این بین بازیکنان تهرانی خواستار سهمیه بیشتری بودند که سرپرست تیم خواسته آنها را اجابت کرد.

 

* تعدادی از بازیکنان بابت حضور در ترکیب اصلی تردید داشتند و به این خاطر شب گذشته نزد درخشان رفته و از بازی کردن و یا عدم حضور خود در ترکیب مطمئن شوند.

 

* در جلسه بازیکنان با روانشناس تعدادی از بازیکنان با شوخی‌های خود سعی می‌کردند به بقیه نفرات روحیه دهند و این نشست بسیار خوب و دوستانه برگزار شد. ضمن اینکه شوخی‌های بازیکنان با روانشناس هم قابل توجه بود.

 

* اکثر بازیکنان و مخصوصاً نفراتی که طرفدار بارسلونا هستند دیشب به تماشای بازی این تیم مقابل سویا پرداختند.

 

* درخشان شب گذشته از بازیکنانش خواست که ساعت 11 همه خواب باشند و هرگز در شبکه‌های اجتماعی دیده نشوند، این در حالی بود که اکثر سرخپوشان تا 30 دقیقه بامداد در شبکه‌های اجتماعی آنلاین بودند!

 

* تعدادی از بستگان و آشنایان بازیکنان و کادرفنی دیشب به هتل المپیک رفته و بلیت بازی را از آنها دریافت کردند.

 

* مربیان پرسپولیس تا ساعت 12 شب در لابی هتل با یکدیگر جلسه داشته و در خصوص انتخاب ترکیب تیم‌شان و آنالیز استقلال بحث می‌کردند.

 

* صرف صبحانه برای تمامی بازیکنان اجباری بود و از این‌رو ساعت 10 تمامی نفرات سر میز صبحانه حاضر بودند.

 

* قرار است تا دقایقی دیگر بهروز منتقمی در هتل المپیک حاضر شود و ناهار را در کنار اعضای تیم پرسپولیس صرف کند.

 

* ساعت 14 جلسه آنالیز کادر فنی برگزار خواهد شد و در این نشست ترکیب سرخپوشان برای دربی مشخص می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها