أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۶۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
روزنامه کریستین ساینس مانیتور در تحلیلی با اشاره به اینکه تهران از بازی واشنگتن با تحریم‌ها نگران است، تاکید کرد که از نگاه ایران ممکن است آمریکا پس از تعلیق موقت تحریم‌ها بار دیگر آنها را علیه تهران وضع کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روزنامه کریستین ساینس مانیتور در تحلیلی به قلم اسکات پترسون با اشاره به اینکه تهران از بازی واشنگتن با تحریم‌ها نگران است، تاکید کرد که از نگاه ایران ممکن است آمریکا پس از برداشتن یا تعلیق تحریم‌ها بار دیگر آنها را علیه تهران وضع کند.

 این روزنامه با اشاره به اینکه تقابل هسته‌ای میان ایران و غرب به نسبت سال 2012 که اوج تقابل طرفین بود کاهش یافته تصریح می‌کند که ایران و 5+1 درباره میزان غنی سازی و حجم تحریم‌ها به نوعی بالانس رسیده‌اند.

پترسون در ادامه با اشاره به اینکه ایران و 5+1 با وجود موضع‌گیری‌هایشان به توافق جامع هسته ای نیاز دارند می‌نویسد: شدت مذاکرات نشان می‌دهد که طرفین به دنبال توافق بلند مدت هستند.

پیش از این کارشناسان تاکید کرده بودند که امریکا با تلاش برای محدود کردن انتفاع ایران از توافق جامع، دریچه «لغو تحریم‌ها»(sanctions remove)را به شدت محدود کرده و به دنبال این است که نهایتاً چیزی جز «تعلیق تحریم‌ها»(sanctions suspend) و یا «برداشتن تحریم‌ها» (sanctions lift) از توافق نهایی قابل دستیابی نباشد.این در شرایطی است که تهران تاکید دارد که تحریم‌ها می‌بایست به طور یکجا لغو شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها