أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۶۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات پلیس برای به کارگیری تمام توان خود در شهرآورد امروز، از احتمال ترافیک سنگین در معابر تهران از ساعت ۱۶ تا ۱۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 ،سرهنگ تیمور حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ برای دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس و شهرآورد هفتادونهم پایتخت اظهار داشت: با توجه به آغاز هفتاد و نهمین شهرآورد پایتخت در ساعت 18 امروز، ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از ساعاتی پیش با استقرار در معابر اطراف استادیوم آزادی، در تلاشند تا تماشگران این دربی به سهولت خود را به استادیوم آزادی برسانند.

وی با بیان اینکه پلیس برای بازی امروز هیچ محدودیت و ممنوعیت ترددی را در نظر نگرفته است، افزود: تنها محدودیت اعمال شده برای برگزاری دیدار عصر امروز، ممنوعیت پارک خودرو در اطراف استادیوم آزادی و ضلع شرقی و غربی این استادیوم است و ماموران پلیس خودروها را برای توقف در پارکینگ‌های پیش‌بینی شده هدایت می‌کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه پلیس راهور تمام توان خود را برای تخلیه تماشاگران پس از اتمام بازی به کار خواهد بست، گفت: با توجه به اینکه این دیدار در ساعت 18 عصر آغاز می‌شود، پیش بینی می‌شود که ترافیک سنگینی را در ساعت 16 تا 17 در اغلب معابر شهر به منظور تراکم تردد برای حضور همشهریان در منازلشان و دیدن این دیدار از تلویزیون پیش بینی می‌کنیم.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه اتوبوسرانی تهران و حومه نیز تمهیدات لازم را برای انتقال تماشاگران این دیدار در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به تمهیدات درنظر گرفته شده از سوی پلیس و سایر دستگاه‌ها و همچنین اتمام بازی در ساعاتی که از اوج ترافیک کاسته شده است، تخلیه استادیوم به خوبی انجام شود و شاهد ترافیک در هیچ‌یک از معابر شهر تهران نباشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها