أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۷۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۲ آذر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،تمرین تیم فوتبال استقلال در فاصله 24 ساعت مانده تا داربی در حالی پیگیری شد که امیر قلعه نویی در‌های تمرین را برای حضور اصحاب رسانه و هواداران باز گذاشت.
آخرین تمرین آبی‌پوشان از ساعت 16 برگزار شد و حاشیه زیر را همراه داشت:

* بازیکنان و کادرفنی راس ساعت 15:50 با یک دستگاه اتوبوس از محل اردوی خود در هتل هما، خود را به زمین تمرین رساندند و از ساعت 16 بعد از صحبت‌های کوتاه قلعه‌نویی، تمرین استارت خورد.

* محمد قاضی و علیرضا رمضانی به دلیل مصدومیت و جاسم کرار به دلیل محرومیت، غایب تمرین استقلال بودند.

* حدود 100 هوادار با حضور در محل تمرین استقلال به تشویق بازیکنان و کادرفنی پرداختند و برد‌شان مقابل حریف سنتی را خواستار بودند.

* بازیکنان بعد از دویدن دور زمین زیر نظر مربی بدنساز به دستش ده پرداختند.

* گلرهای استقلال بعد از دویدن دور زمین، زیر نظر کریم بوستانی به تمرینات اختصاصی مشغول شدند.

* بعد از اینکه بدن بازیکنان گرم شد به بازی آقا وسط پرداختند که امیر قلعه نویی هم در این تمرین بازیکنانش را همراهی کرد. کری و جرزنی از نکات جالب توجه این بخش از تمرین بود و آبی‌پوشان روحیه بالایی برای انجام آیتم بعدی تمرین از خود نمایش دادند. این به واقع سورپرایز قلعه نویی در تمرین امروز آبی پوشان بود.

* بعد از آقا وسط، امیر قلعه‌نویی تیمش را به دو گروه تقسیم کرد و به مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال دستگرمی پرداختند.

* پایان بخش تمرین امروز آبی‌ها، شوت به دروازه بود.

* رضا رجبی، ادموند اختر و حمید ملک احمدی از پیشکسوتان استقلال بودند که در آخرین تمرین این تیم پیش از داربی کنار آبی‌پوشان حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها