أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۷۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
ابراهیم جعفری در همایش خطر جریان‌ها تکفیری:
وزیر امورخارجه عراق بااشاره به اینکه انهدام جوامع اسلامی هدف داعش است گفت:تروریستها هرگز نه وطن و نه دین می شناسند، آنان به نام اسلام ظلم می کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر، ابراهیم جعفری امروز یکشنبه در کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه اسلام که در قم در حال برگزاری است، افزود: همه باید ابعاد مختلف این حرکات وحشیانه را بشناسند و قبل از آن باید ابعاد حقیقت اسلام را بشناسند ؛ چرا که مسلمانان به هیچ عنوان با این جریان تکفیری موافق نیستند.

وزیر امورخارجه عراق گفت: شناخت ما نسبت به انسان یک شناخت واقعی است و خداوند هرگز برتری قومی بر قوم دیگر را نپذیرفته و همه انسانها را یکسان آفریده است.

ابراهیم جعفری افزود: قرآن می گوید مسئله تعدد مذاهب مثل تعدد مکاتب است حنفی و شافعی همه شاید روشها را متفاوت می کنند اما هدف یکی است چون در بیش از6 هزار آیه قرآن هرگز سخن از اختلاف نیست و تاکید بر وحدت می کند.

ابراهیم جعفری افزود: الآن داعش می آید خون مسلمانان را مباح می داند در عراق چه جنایاتی می کند و بعد از حوادث 11 سپتامبر، درخیلی از کشورهای آسیایی لانه هایی ایجاد کرده اند که مسلمانان را مورد هدف قرار دهند تا با عنوان اسلام به هرجنایتی دست بزنند درحالیکه اسلام مبری از اینها است.

وزیر امورخارجه عراق در ادامه افزود: همه جهان اسلام باید از اسلام واقعی سخن بگویند امروز در استانهای عراق جنایتهایی مرتکب شدند، در استانهای سنی نشین اهل تسنن از داعش تنفر دارند و حتی اکثریت افرادی که توسط داعش کشته شدند سنی بودند.

ابراهیم جعفری گفت: همه فرزندان در دنیا کودکان ما هستند و ما نباید اجازه دهیم از آنها سو استفاد شود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها