يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۷۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
یک نماینده مجلس شورای اسلامی نسبت به حذف یارانه خانواده‌های مرفه و مقابله با فساد اداری و رانت‌خواری به رییس‌جمهور تذکر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، غلامرضا نوری قزلجه در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس هفته بسیج را تبریک گفت و برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای آرزوی توفیق کرد.

وی همچنین در تذکری به وزیر نفت، اجرای قانون بودجه 93 در برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی را خواستار شد.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، گفت: برای حل مشکل عدم تحویل بار در بنادر با کامیون‌هایی با عمر بالا که پیش‌بینی لازم برای فرسوده کردن آنها انجام نشده فکری شود.

نوری قزلجه همچنین اظهار کرد: حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های اصلی و روستایی شهر بستان‌آباد و بازنگری به موقع به طرح‌های الحاقی روستایی که مردم را بلاتکلیف گذاشته را خواستاریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها