يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۷۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
پرسپولیس برای دربی نقشه‌های زیادی دارد. اولین برنامه پرسپولیس، عبور از کناره‌هاست.

به گزارش پایگاه 598، اگر پيام صادقيان به دربي می رسید، كانال‌هاي كناري پرسپوليس مهم‌ترين اسلحه درخشان در دربي بود. در خط دفاع، آنها دل به هنرنمايي نيلسون درون دروازه و بازي مبارزه‌جويانه محسن بنگر بسته‌اند. يك خط جلوتر مايكل اومانا مي‌ايستد كه كارش را خوب بلد است. در اين هفته‌ها، كمتر ديده‌ايم كه از سمت اومانا، هافبك‌ها يا مهاجمان حريف بتوانند به سمت دروازه پرسپوليس حركت كنند.

 

در نهايت هادي نوروزي است كه در صورت حضور صادقيان در تركيب اصلي، به نوك خط حمله مي‌رود. او شوتزن هم هست و مي‌تواند در يك لحظه كار را تمام كند. درخشان همچنين با استفاده از صادقيان، نوروزي، علي‌عسگري و عاليشاه مي‌خواهد سرعت تيم خود را بالا ببرد. اين يك تله براي استقلال است چون آناليز بازي‌ها نشان از ضعف تيم آبي‌پوش در خط دفاع دارد. دفاعي كه به سرعت مهاجمان حريف بسيار حساس است و شكنندگي زيادي دارد. اين‌ها را درخشان مي‌داند و با تفكرات تهاجمي پا به دربي مي‌گذارد. پرسپوليس توانايي پيروزي در اين بازي را دارد، آنها البته نمي‌خواهند با حملات بيهوده، دفاع را خالي كنند و بازنده اين كارزار باشند به خصوص كه استقلال بازيكنان تأثيرگذار و باتجربه بيشتري را در ليست خود مي‌بيند.

 

برنده شدن در جنگ‌هاي ميانه ميدان، تمركز در دفاع تيمي و پرسينگ هافبك‌هاي حريف از يك‌سوم مياني، استفاده از سرعت در كانال‌هاي كناري، شوتزني و ارسال‌هاي مستقيم، مهم‌ترين برنامه‌هاي پرسپوليس براي اين دربي است. به نظرتان آنها مي‌توانند بعد از 4 تساوي، باز هم برنده باشند؟

 

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها