کد خبر: ۲۷۲۷۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۱     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
بهروز منتقمي سرپرست باشگاه پرسپوليس اعلام کرد برد، پرسپوليس طبق پيش بيني او اتفاق افتاد.
به گزارش پایگاه 598،این مقام باشگاه پرسپولیس گفت:

پیش بینی ام درست از آب درآمد

قبل از بازی گفته می شد این دربی هم مثل دربی های قبل مساوی می شود که این اتفاق نیفتاد. بازیکنان پرسپولیس خوب بازی کردند و این نشان می دهد که درخشان کارش را در دربی بلد و مربی کارکشته ی است، بازیکنان ما با برنامه به میدان رفتند البته کادر فنی هم زحمات زیادی برای این دیدار کشید، به شخصه دو ساعت مانده به شروع بازی کنار تیم بودم و نزد تک، تک بازیکنان رفتم قبلا مصاحبه و برد پرسپولیس را پیشی بینی کرده بودم و این پیروزی اتفاق خوبی برای هواداران پرسپولیس است.

هواداران حامی ما باشند

در فوتبال حرفه ی هواداران باید از تیم ما حمایت کنند حتی اگر تیم ببازد چون پرسپولیس متعلق به خودشان است، ما نیاز به حامی داریم قبول دارم که در بعضی از پست ها ضعف داریم. اما با حمایت هواداران این ضعف ها دیده نمی شود همانطور که دیدید با طرفداری آنها بود که این برد رقم خورد و به نفع فوتبال ما شد.

پرسپولیس 6 جای خالی دارد

انجام مذاکرات برای جذب بازیکنان در نیم فصل کار تخصصی کادر فنی است ما با شرایط سازمان لیگ و طبق آیین نامه ها بازیکن جذب می کنیم، این کار درستی نیست که در حین بازی به سراغ دیگر بازیکنان تیم ها برویم. بازیکنانی را جذب می کنیم که اثرگذار باشد اگر ناآگاهانه بازیکن جذب کنیم باعث نگرانی هوادار می شود.

به کشور ایران تبریک می گویم

برد پرسپولیس به خاطر تصمیم درستی بود که کادر فنی گرفت این دلیل نمی شود که بگوییم استقلال تیم ضعیفی است به هر حال خیلی ها برد آبی ها را پیش بینی کرده بودند اما با روحیه ی که من از سرمربی و بازیکنان پرسپولیس دیدم می دانستم برنده میدان می شوم. به فوتبال کشور تبریک می گویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها