أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۸۰۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
مسنول کميته مسابقات سازمان ليگ گفت: سکوها يک مقدار خالي است و قطعاً کيفيت بالاي بازي به پر کردن ورزشگاه کمک خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، غلامرضا بهروان پس از دربی 79 در مورد اینکه بازی را چطور دیدید گفت: در این مورد باید تماشاگران صحبت کنند، به نظر مندر نیمه دوم، این بازی همه چیز داشت، صحنه‌های هیجان‌انگیز، گل، اخطار و اخراج داشت.

وی در مورد اینکه به هر حال ثابت شد برای مساوی توصیه نمی‌شود، گفت: این گمانه‌زنی است و در سطح عوام مطرح می‌شود. سکوها هنوز یک مقدار خالی است و مطمئناً کیفیت بالای بازی ورزشگاه را پر می‌کند. ما هم سعی کردیم امکانات رفاهی برای هواداران فراهم کنیم تا آنها راضی باشند.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در مورد اعتراض‌ها به بیشتر شدن وقت اضافه عنوان کرد: در قانون 5 داوری می‌گوید وقت تنها موردی است که فقط به داور ارتباط دارد، هیچ‌کس نمی‌تواند در این زمینه نظر بدهد. شاید اعتراض‌ها درست باشد، اما داور هم بی‌نظر و بدون غرض قضاوت می‌کرد.

بهروان در مورد گزارش بازی که ناظران ارائه خواهند کرد، گفت: آنان هر چه دیده یا شنیده باشند را گزارش خواهند داد. خوشبختانه هم مسئولان کمیته انضباطی و هم مسئولان سازمان لیگ در ورزشگاه حضور داشتند.

وی در مورد اینکه چه نمره ای به دربی 79 می‌دهید، گفت: از دربی‌های قبل بیشتر نمره می‌دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها