أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۸۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
براساس اعلام گمرک ترخیص کالا در گمرک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه ثبت ارزش شد. خبرگزاری فارس: ترخیص کالا در گمرک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه ثبت ارزش شد
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گمرک جمهوری اسلامی ایران، خداکرم اسکندری مدیر کل دفتر بررسی و تعیین ارزش در بخشنامه‌ای به گمرکات کشور ابلاغ کرد:  با عنایت به اینکه این دفتر نسبت به تهیه فایل ارزش کالاهای وارداتی بصورت ماهانه اقدام و آنها را در پورتال گمرک جمهوری اسلامی ایران قرار می دهد.

از طرفی حسب تاکید ریاست کل در جلسه مورخ 17/8/93 شورای معاونان ، ورود اطلاعات کلیه اظهارنامه های وارداتی در سیستم متمرکز ارزش به منظور بررسی و ثبت سوابق الزامی است.

خواهشمند است به مسئولان ذیربط دستور فرمائید نسبت به ورود اطلاعات کلیه اظهارنامه های وارداتی اقدام و پس از تائید توسط کارشناس سرویس ارزیابی نسبت به ارسال آن در سیستم متمرکز ارزش، اقدامات لازم معمول دارند، بدیهی است ترخیص کلیه کالاهای وارداتی اظهار شده به گمرک منوط به ورود و ثبت اطلاعات ارزش در سیستم متمرکز ارزش خواهد بود. مسئولیت حسن اجرای این دستورالعمل به عهده مدیر آن گمرک می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها