أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۸۴۰
زمان انتشار: ۲۱:۵۰     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: تعرفه نیم (۰,۵) ریال به ازای هر کیلو بایت اینترنت موبایل برای سیم‌کارت‌های دایمی مستقل از فناوری برای هرگونه دیتای نسل ۲ و۳، از دی‌ماه اجرا می‌شود. خبرگزاری فارس: اعمال تعرفه جدید اینترنت موبایل از دی‌ماه

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس اصغر عمیدیان گفت: سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه برای سیم کارت‌های دایمی مستقل از فناوری برای هرگونه دیتای نسل 2 و3 به ازای هر کیلو بایت، نیم (0,5) ریال تعیین شد. به این ترتیب تعرفه دیتای نسل 2 به میزان چشمگیری (حداقل 50 درصد) کاهش یافت.

وی افزود: اعضای کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با دریافت نظرات مردم و اپراتورها و پس از بررسی مصوبات شماره 45 و 142 که بر اساس آن تعرفه های مختلفی با تفکیک تکنولوژی برای نسل سوم و GPRS برای سیم کارت‌های دایمی از نیم ریال تا 14,8 ریال وجود داشت، به منظور یکسان‌سازی تعرفه در نسل‌های مختلف تلفن همراه، تعرفه جدید را تصویب کردند.

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات عنوان کرد: اپراتورهای تلفن همراه می توانند با شرایط رقابتی و بازه تعرفه ای تعیین شده در این مصوبه، ضمن فروش خدمات دیتا بر اساس کیلو بایت، بسته‌های مختلف تعرفه‌ای نیز متناسب با نیاز مشترکین تعریف و ارایه کنند.

عمیدیان با اشاره به اینکه این مصوبه از اول دی ماه برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه لازم الاجرا است، اظهار کرد: مشترکان تلفن همراه می‌توانند با خرید بسته‌های مختلف تعرفه‌ای متناسب با نیاز خود، از خدمات با تعرفه‌های مناسب بهره‌مند شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها