يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۸۵۰
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۰۲ آذر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،حمید درخشان پس از اتمام نشست خبری دربی 79 در صحبت‌هایی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند در صورت روبه‌رو شدن با استقلال در جام حذفی تیمش می‌تواند بار دیگر برنده این بازی شود، خاطرنشان کرد: وقتی نمی‌دانیم در جام حذفی کدام تیم برنده می‌شود چرا باید در رابطه با آن صحبت کنیم. اجازه بدهید از ابتدا نتیجه بازی‌های مرحله بعد مشخص شود تا سپس در مورد آن صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: باید هفته به هفته روی مسابقات تمرکز کنیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. نگران مغرور شدن بازیکنانم نیستم از کسب این پیروزی خوشحالم چرا که هواداران منتظر این برد بودند. درخشان در پایان گفت: این پیروزی مسئولیت ما را 100 برابر کرده و باید از این پس تلاش بیشتری داشته باشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها