أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۸۶۲
زمان انتشار: ۲۲:۱۱     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
بحث احیای دریاچه ارومیه این هفته در شبکه اول سیما به مناظره گذاشته می‌شود. خبرگزاری فارس: احیای دریاچه ارومیه به مناظره گذاشته می‌شود

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی برنامه مناظره، احیای دریاچه ارومیه به مناظره گذاشته می‌شود.

نمایندگان دولت، مجلس، کارشناسان محیط زیست و بخش کشاورزی با حضور در برنامه مناظره «راهکارهای احیای دریاچه ارومیه» را بررسی می کنند.

نجات دریاچه ارومیه از بحران فعلی جزء مواردی است که پس از شکل گیری دولت فعلی تاکید زیادی بر آن شده است و کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه با مدیریت معاون اول رئیس جمهور و در ذیل آن کارگروه ستادی تشکیل شد که از ابتدا طرح ها وجلسه هایی مبنی بر احیای این دریاچه را مدنظر داشته اند.

در راستای این طرح تا کنون 26 مصوبه برای احیای دریاچه ارومیه به تصویب رسیده است که از این میان می توان به استفاده آب یک سری از رودخانه ها مانند ارس ، زرینه رود، تغییر الگو کشت کشاورزی اطراف دریاچه و طرح نکاشت یا به‌کاشت (کاشت بهتر) اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی برنامه مناظره، محوری ترین بحث برنامه پنجاه و هفتم «ارزیابی راهکارهای موجود برای احیای دریاچه ارومیه» خواهد بود.

تهیه کنندگی این برنامه را علیرضا اسکندری برعهده دارد که روز جمعه 7 آذر ماه ساعت 16:30 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها