امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۷۲۸۶۴
زمان انتشار: ۲۳:۰۸     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه «ای‌بی‌سی» گفت: «اسرائیل همیشه حق دفاع از خود علیه تهدیدات را با توسل به قدرت خودش محفوظ می‌داند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه «ای‌بی‌سی» با تکرار ادعاهایش درباره مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: «هر توافقی که به ایران اجازه داشتن هزاران سانتریفیوژی که می‌توانند برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده شوند بدهد، توافق بد است».

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس، اصل مهم و کلیدی آن است که قبل از آنکه ظرفیت ایران در تولید بمب اتمی برچیده نشود، تحریم‌ها برچیده نشوند».

نتانیاهو همچنین ادعا کرد: «تا آنجایی که من می‌دانم ایرانی‌ها حتی نزدیک پذیرش این موضوع(برچیدن توان برنامه هسته‌ای)  نیستند و اگر به هر دلیلی آمریکا و دیگر قدرتها بپذیرند که ایران را در وضعیت "گریز هسته‌ای" باقی بگذارند، من فکر می‌کنم این مساله اشتباهی تاریخی خواهد بود».

اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح شده که مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ از چند روز قبل در وین آغاز شده و همچنان ادامه دارد و خبرهای ضد و نقیضی درباره نتیجه این گفت‌و‌گوها منتشر می‌شود؛ از یک سو برخی منابع از «توافق سیاسی» خبر می‌دهند و از سوی دیگر برخی دیگر از منابع از تمدید مذاکرات سخن می‌گویند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها