يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۸۷۰
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، با وجود اینکه ظریف و همکارانش این روزها سخت‌ترین لحظات کاری را می‌گذرانند، اما سختی و فشردگی مذاکرات با جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، او را از نماز اول وقت باز نداشت.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که معمولا ساعات مذاکره را بگونه‌ای تنظیم می‌کند تا به نماز اول وقت خود برسد، این بار وسط پنجمین نشست سه‌جانبه خود با کری و کاترین اشتون در ششمین روز مذاکرات وین ۸، نماز ظهر را به وقت محلی اقامه کرد.



ظریف در وسط مذاکرات با یادآوری وقت نماز به کری و اشتون، از محافظانش خواست که به او سجاده‌ای بدهند. او در گوشه‌ای از اتاق مذاکرات، نماز اول وقتش را خواند و سپس سجاده را به محافظانش داد و به ادامه مذاکرات پرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳
۶
۰
ایول
پاسخ
مولوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳
۰
۱
به یاد نماز میناوند در وسط مسابقه که به هنگام قنوت چشمش به دوربین فیلمبرداری بود افتادم.
پاسخ
عباس
ROMANIA
۱۰:۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
ای بابا
این که واسه دور مذاکرات قبلی بود کهههههههههههههههههههههه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳
۴
۰
hاحسنت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳
۴
۰
درود خداوند متعال بر ايشان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۳
۱
۱
آیا واقعا وسط مذاکراته؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
مسئولان عزیز؛ مشکل هسته ای با مذاکره حل نمیگردد! زیرا: غرب کاملا میداند مساله هستی ایران صلح آمیز است ولی دلیل اصرار بر این بهانه فقط فشار اسرائیل و عربستان بر غرب است و...! ولذا زمان آنست که قبل از اینکه شیر را در خانه محبوس کنند٬ با اقتدار حلقوم و دهن این دو رژیم شیطانی صهیونیستی و وهابی را درهم خورد کنیم واین ضربه فقط با مقاومت و جهاد امکان پذیر است!!!
پاسخ
پارسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳
۰
۰
عه چه جالب
منو یاد نماز " بلعم باعورا " انداخت

سرچ کنید بلعم باعورا تا متوجه منظورم بشید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها