کد خبر: ۲۷۲۸۷۵
زمان انتشار: ۰۰:۲۵     ۰۳ آذر ۱۳۹۳

سرپرست تیم استقلال پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: امروز از معدود دفعاتی بود که قلعه نویی پس از شکست عصبانی نشد.

میرشاد ماجدی بعد از اشاره به این موضوع در ادامه درباره عملکرد استقلال در دربی اظهار داشت: ما در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر از موقعیت هایی که داشتیم به خوبی استفاده می کردیم می توانستیم تیم برنده میدان باشیم. سرپرست استقلال درباره مسایل فنی و عدم اجرای آنها توسط بازیکنان که منجر به باخت آبی پوشان شد گفت: من نمی توانم درباره مسایل فنی صحبت کنم و این موضوع را باید از کادر فنی تیم بپرسید. بااین حال تا آنجا که می دانم امیر قلعه نویی برای این بازی از بهترین نفراتش استفاده کرد. به هر حال فوتبال همین است و برد و باخت دارد. باز هم تاکید می کنم ما برای برد آمده بودیم.

ماجدی درباره اینکه آیا تمرینات استقلال طی روزهای آینده با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد گفت: این بحث را هم باید با آقای قلعه نویی و مدیر رسانه ای باشگاه هماهنگ کنید چرا که تصمیم گیری این موضوع که تمرین پشت درهای بسته باشد یا خیر با سرمربی تیم است. البته من نمی دانم این مساله چقدر مهم است که به آن انتقاد می کنید و اگر دقت کرده باشید 24 ساعت قبل از دربی هم تمرینات ما به روی خبرنگاران و هواداران باز بود.

ماجدی در پایان در پاسخ به این سوال که شایع شده بود امیر قلعه نویی پس از باخت در رختکن بر سر بازیکنان فریاد زده است، گفت: اصلا اینطور نبود. امروز از معدود دفعاتی بود که قلعه نویی پس از شکست عصبانی نشد و حتی گفت، شکست مال من است و شما بهترین بازی خود را در برابر حریف به نمایش گذاشتید به هر حال هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست و این برد و باخت و اتفاقات است که فوتبال را زیبا کرده است.
 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها