يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۸۷۹
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این که برد حق پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال بود، تصریح کرد: البته این باخت چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌کند.
علی پروین  درباره برد پرسپولیس مقابل استقلال در هفتادونهمین داربی دو تیم اظهار کرد: واقعا برد خیلی خوبی بود و به همه هواداران این برد چسبید. همین که از این تساوی‌ها راحت شدیم، جای شکر دارد. پیش از این هر کس ما را می‌دید می‌گفت، این تساوی‌ها تبانی است اما خدا را شکر. دیگر از این حرف‌ها راحت شدیم. فوتبال بسیار خوبی را شاهد بودیم و به اعتقاد من بسیار زیباتر از داربی‌های گذشته بود و دو تیم به نظر من توانستند بیشتر از دربی‌های گذشته بازی روانی از خود به نمایش بگذارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: نیمه اول استقلال خیلی خوب بازی کرد و نیمه دوم نیز بازی دست پرسپولیس بود. البته این باخت به هیچ وجه چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌کند؛ چرا که فوتبال برد و باخت دارد و بالاخره سهم استقلال در این بازی باخت بود.

وی تصریح کرد: همین که دل مردم و هواداران پرسپولیس از این برد شاد شد، جای بسی خوشحالی دارد. من نیز به نوبه خود این برد را به تمامی هواداران تبریک می‌گویم؛ چرا که بالاخره پس از مدت‌ها شاهد پیروزی یک تیم در داربی بودیم. به اعتقاد من تماشاگران هر دو تیم در پایان راضی به خانه رفتند، چرا که دیگر از تساوی خبری نبود. تماشاگران پرسپولیس نیز واقعا سنگ تمام گذاشتند و تا دقیقه 96 تیم را تشویق کردند که جا دارد از همه آن‌ها تشکر کنم.

پروین درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس گفت: به نظر من همه بازیکنان پرسپولیس خوب بودند؛ چرا که وقتی یک تیم پیروز می‌شود، همه خوب هستند اما با این وجود عالیشاه و محمد نوری عملکرد بسیار خوبی داشتند و بازی آنها به دل من نشست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حرکت امید عالیشاه پس از زدن گل به استقلال و به دنبال آن اخراج از بازی خاطرنشان کرد: به نظر من عالیشاه نباید آن کار را انجام می‌داد و با این کار بی‌عقلی کرد. البته این بازی حساسیت خودش را دارد وقتی این همه کری‌خوانی میان بازیکنان و تماشاگران دو تیم قبل از بازی انجام می‌شود، هر بازیکنی که بتواند گل پیروزی را بزند، مسلما بیش از حد خوشحال خواهد شد. همین که او توانست در میان مدافعان قد بلند استقلال ضربه سر بزند، واقعا شاهکار کرد. دست همه بازیکنان پرسپولیس درد نکند که با این برد همه هواداران را خوشحال کردند. به همه آنها به خاطر این بازی خوب خسته نباشید، می‌گویم.

پروین درباره اعتراض استقلالی‌ها نسبت به عملکرد تیم داوری گفت: به نظر من داوری بد نبود و نمی‌توان ایرادی بزرگی از آن گرفت. نه این که ما برنده باشیم، بخواهم این حرف را بزنم. اگر مساوی هم می‌شد مطمئن باشید همین حرف را می‌زدم.

پروین در پایان با تاکید بر این که بازیکنان پرسپولیس نباید با این برد دچار غرور کاذب شوند، تصریح کرد: نباید بازیکنان پرسپولیس با بردی ارزشمندی که در داربی به دست آوردند مغرور شوند و دماغ‌شان را بالا بگیرند و بخواهند جلوی گل‌گهر سیرجان با غرور در زمین بازی کنند؛ چرا که این موضوع می‌تواند باعث لطمه به تیم شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها