أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۹۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اگر تا بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن باشگاه به تعهدات مالی خود عمل نکند، تصمیم دیگری می‌گیرم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، آندرانیک تیموریان در پایان دربی 79 اظهار داشت: به نظر من استقلال در سه چهار بازی اخیر خود خیلی خوب و تهاجمی بازی کرده و در این بازی هم ما هماهنگ و تهاجمی ظاهر شدیم اما یک واقعیت در فوتبال است که می‌گوید وقتی گل نزنی، گل می‌خوری.

وی تأکید کرد: راستش فکر نمی‌کردم پرسپولیس بعد از دریافت گل به بازی برگردد و حتی بتواند گل دوم را به ثمر برساند. به هر حال این از اتفاقات فوتبال بود و نمی‌شود کاری کرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما خیلی موقعیت داشتیم که از دست دادیم، حتی بعد از زدن گل اول می‌توانستیم شمار گل‌های خود را افزایش دهیم اما بچه‌ها از موقعیت‌های به دست آمده بهره لازم را نبردند.

تیموریان در پاسخ به این سؤال که ضربه برگردان طارمی که به تیر دروازه برخورد کرد چقدر در تغییر نتیجه بازی تاثیر داشت، گفت: فکر کنم طارمی در آفساید آن ضربه را زد. به هر حال بعد آن صحنه تمرکز مدافعان ما برهم خورد و روی یک سهل‌انگاری که در یارگیری داشتیم دروازه‌مان باز شد. در هر صورت فوتبال بازی اشتباهات است و امروز تیمی که بیشتر اشتباه کرد بازی را باخت.

وی در خصوص شرایطش در باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر تا بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن باشگاه به تعهدات مالی خود عمل نکند، تصمیم دیگری خواهم گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها