أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۹۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
دروازه‌بان پرسپولیس گفت: به تصمیم سرمربی تیم بابت نیمکت‌نشینی‌ام احترام می‌گذارم و این نیمکت‌نشینی برای من با خاطره‌ای شیرین همراه شد.
به گزارش پایگاه 598، سوشا مکانی پس از پیروزی تیمش در دربی 79 گفت: اگرچه بازی را از روی نیمکت تماشا می‌کردم اما این نیمکت‌نشینی خیلی به من چسبید چون شاهد پیروزی تیم محبوبم و خوشحالی هواداران بودم. 

وی افزود: بابت نیمکت‌نشینی‌ام ناراحت نبودم چرا که این تصمیم کادرفنی بود و به آن احترام می‌گذارم. 

مکانی در پاسخ به این سوال که در نیمه اول قهر کرد و بر روی نیمکت حضور نداشت، گفت: نه من قهر نکرده بودم و روی نیمکت نشستم. نمی‌دانم این شایعه را چه کسانی مطرح کردند. 

دروازه‌بان پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش خاطرنشان کرد: بچه‌ها واقعا امروز عالی کار کردند و پیروزی شیرین و بزرگی را رقم زدند. بابت این برد هواداران خوشحالند و به خاطر خوشحالی آنها نیز من هم خیلی شادم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها