يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۹۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، با وجود اینکه ظریف و همکارانش این روزها سخت‌ترین لحظات کاری را می‌گذرانند، اما سختی و فشردگی مذاکرات با جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، او را از نماز اول وقت باز نداشت.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که معمولا ساعات مذاکره را بگونه‌ای تنظیم می‌کند تا به نماز اول وقت خود برسد، این بار وسط پنجمین نشست سه‌جانبه خود با کری و کاترین اشتون در ششمین روز مذاکرات وین ۸، نماز ظهر را به وقت محلی اقامه کرد.


تصویر آرشیو

ظریف در وسط مذاکرات با یادآوری وقت نماز به کری و اشتون، از محافظانش خواست که به او سجاده‌ای بدهند. او در گوشه‌ای از اتاق مذاکرات، نماز اول وقتش را خواند و سپس سجاده را به محافظانش داد و به ادامه مذاکرات پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳
۲
۰
مطمئنید اینجا اتاق مذاکرته؟؟؟
پاسخ
قلندر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳
۲
۱
درود بر دکتر ظریف! چون از خدا غافل نیست خدا هم او را تنها نمیگذاره! انشاالله موفق باشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها