يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۹۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
اختلافات بين زن و شوهر بوشهري بالا گرفته بود. گويي هيچ راه ديگري جز بدترين انتخاب ممكن، به ذهن زن خانواده نمي‌رسيد؛ پس اسلحه را برداشت و در حالي كه شوهرش در خواب ناز بود گلوله‌يي به سر او شليك كرد و براي هميشه به زندگي همسرش پايان داد. ٣٠ آبان ماه امسال بود كه پليس آگاهي بوشهر در جريان وقوع يك فقره قتل در شهر گناوه قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اعتماد: نقشه شوم قتل به دليل اختلافات خانوادگي اين‌بار بر سيماي خانواده بوشهري سايه افكند و مرگ مرد ميان‌سال را رقم زد.

اختلافات بين زن و شوهر بوشهري بالا گرفته بود. گويي هيچ راه ديگري جز بدترين انتخاب ممكن، به ذهن زن خانواده نمي‌رسيد؛ پس اسلحه را برداشت و در حالي كه شوهرش در خواب ناز بود گلوله‌يي به سر او شليك كرد و براي هميشه به زندگي همسرش پايان داد. ٣٠ آبان ماه امسال بود كه پليس آگاهي بوشهر در جريان وقوع يك فقره قتل در شهر گناوه قرار گرفت.

 اتفاقي كه باعث شد تا بلافاصله تيمي از ماموران براي پيگيري پرونده تشكيل و براي بررسي خود را به محل حادثه برسانند. آزمايش‌هاي اوليه تيم پزشكي ثابت مي‌كرد كه مردي در خانه از ناحيه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داده است. همزمان تحقيقات اوليه ماموران نشان مي‌داد كه مقتول پيش از اين با همسر خود سابقه درگيري‌هاي شديدي دارد. سرنخي كه اتهام قتل به دليل اختلاف خانوادگي را تقويت و پاي همسر مقتول را به عنوان متهم اصلي به پرونده باز كرد.

سردار حيدر عباس‌زاده، معاونت اجتماعي انتظامي بوشهر در تشريح روند رسيدگي به پرونده گفت: در بامداد آخرين روز آبان ماه ماموران به دنبال تماس با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ در جريان يك فقره قتل قرار گرفتند كه پس از حضور در صحنه جرم مشخص شد اين فرد در خانه خود هنگام خواب با شليك گلوله از ناحيه سر از پاي درآمده است. اين در حالي بود كه در همان تحقيقات اوليه ظن ماموران به همسر مقتول به دليل سابقه درگيري‌هاي خانوادگي با همسرش بالا گرفت و او را براي بازجويي‌هاي بيشتر به پليس اگاهي كشاند.

به گفته سردار عباس‌زاده، همسر مقتول در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و از اختلاف خانوادگي به عنوان انگيزه اصلي خود نام برد. همسر مقتول در اعترافات خود گفت: مدت‌ها بود كه با همسرم اختلافات زيادي داشتم كه تا روز حادثه ادامه داشت. تا اينكه تصميم گرفتم با استفاده از سلاح گرم شوهرم، او را به قتل برسانم. بنابراين وقتي او خواب بود نقشه خود را عملي و پس از آن سلاح را زير اجاق گاز آشپزخانه مخفي كردم.

اعترافات زن جوان به قتل شوهرش ماموران را براي كشف آلت قتاله به خانه مقتول كشاند كه در جريان آن يك قبضه سلاح غيرمجاز در زير اجاق‌گاز آشپزخانه كشف و ضبط شد. به اين ترتيب و با تكميل جزييات، پرونده به همراه متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي ارسال شده است و يك پرونده ديگر به آمار «قتل به دليل اختلافات خانوادگي» در كشور افزوده شد. سرهنگ هادي مصطفايي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي معتقد است كه قتل‌هاي خانوادگي، سهم ٣٠ درصدي از قتل‌هاي كشور را به خود اختصاص داده كه بيشترين آن در ارتباط با همسركشي است. آماري كه نشان مي‌دهد روزانه يك قتل به دليل اختلافات خانوادگي در ايران روي مي‌دهد. آسيبي كه به دليل كمرنگ شدن ارزش‌هاي اجتماعي همچنان روند رو به رشدي به خود گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها