يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۲۹۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
'سرگئی لاوروف' وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: 'ولادیمیر پوتین' رییس جمهوری این کشور و 'حسن روحانی' رییس جمهوری ایران امروز (دوشنبه) در گفت وگویی تلفنی درباره روند و نتایج مذاکرات تهران با گروه 1+5 در وین تبادل نظر می کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، لاوروف روز یکشنبه در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان گفته، رییس جمهوری روسیه قصد دارد روز دوشنبه در آخرین مهلت تمدید مذاکرات جامع هسته ای، با حسن روحانی رییس جمهوری ایران تلفنی گفت وگو کند.

به گفته وی، روند و نتایج مذاکرات ایران و گروه 1+5 یکی از موارد مهمی است که دو طرف در این گفت وگو درباره آن بحث و تبادل نظر می کنند.

به گزارش ایتارتاس، بخش عمده دیدار وزیران خارجه ایران و روسیه شامگاه یکشنبه در هتل پله کوبورگ وین بدون حضور خبرنگاران انجام شد.

به گزارش رسانه های روسی، وزیر خارجه روسیه قرار است در ساعات آینده با جان کری همتای آمریکایی خود در وین دیدار و گفت وگو کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها