أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۹۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
رییس بسیج سازندگی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی:
رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: ما نمی توانیم در ایران اسلامی جایی ندارد و هر کار سختی با همت بسیجیان و اراده ملی شدنی است و ما امروز شعار "ما می توانیم " را به شعار ما توانسته ایم تبدیل کرده ایم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بسیج، ابراهیم عزیزی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی که صبح امروز در دانشگاه تربیت مدرس با حضور جهادگران بسیجی و رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با بیان اینکه بر این باورم که اقتصاد مقاومتی بدون مردم ما را به جایی نمی رساند تاکید کرد: مهمترین پیام این نشست این است که بسیجیان ایران اسلامی با عزم جدی و اراده پولادین ایران را در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد کردند.

وی افزود ما نمی توانیم در ایران اسلامی جایی ندارد و آنچه شدنی است اراده ملی و شعار ما می توانیم است.

عزیزی تصریح کرد: اساسا ما شعار "ما می توانیم" را به شعار ما توانسته ایم تبدیل کرده ایم، افتخار ما اینست که در بسیج سازندگی دست در دست یکدیگر داده و با استفاده از این ظرفیت عظیم مردمی توانسته ایم تحقق بخش فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

رییس بسیج سازندگی در ادامه با بیان اینکه امروز خداوند را شاکریم که میدان دار عرصه ای هستیم که رهبر معظم انقلاب همه آحاد ملت را به آن فراخوانده است و امید داریم با بهره گیری از ظرفیت بسیجیان انقلاب اسلامی بتوانیم همه نیازهای جامعه را هدف گذاری کنیم.

وی افزود: امروز مفتخر به افتتاح 23906 واحد تولیدی و صنعتی به دست بسیجیان هستیم که بخش اعظمی از این واحدها نیازهای انسانی جامعه برای امنیت غذایی را تامین کرده و استقلال اقتصادی ما را رقم می زند.

عزیزی خاطر نشان کرد: امروز در راستای برنامه های هفته بسیج بیش از 20000 پروژه اقتصاد  مقاومتی افتتاح می شود که تا پایان سال جاری سقف این پروژه ها به 40000واحد خواهد رسید.

وی همچنین در ادامه از افتتاح 433 پروژه محرومیت زدایی در سراسر کشور خبر داد.

گفتنی است در ادامه این مراسم جمعی از کارآفرینان بسیجی در سخنانی گزارشی از فعالیت های خود در عرصه اقتصاد مقاومتی در حوزه پرورش بلدرچین، پرورش قارچ و تولید کود ارگانیک ارائه کردند، همچنین در ادامه این مراسم از 15 نفر از برترین های استان ها و همچنین نفرات برگزیده ملی در عرصه اقتصاد مقاومتی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها