أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۲۹۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو شیفته شدن جلسه امروز پارلمان مخالفت کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی که در غیاب علی لاریجانی برای ساعاتی ریاست صحن علنی را برعهده داشت، در جلسه علنی نوبت صبح امروز پارلمان اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمان باید مقداری با سرعت بیشتری به طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بپردازیم تا طبق برنامه تعریف شده نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه حضور یابند، لذا بنده برگذاری جلسه نوبت عصر امروز را به رای نمایندگان می‌گذارم.

در ادامه تنها 83 نماینده رای به برگزاری نوبت عصر جلسه علنی دادند و برهمین اساس وکلای ملت با دو شیفته شدن جلسه علنی امروز مخالفت کردند.

پس از اعلام نتیجه رای‌گیری، برگزاری جلسات کمیسیون‌ها تصویب شد چرا که برخی از کمیسیون‌ها نیز طبق برنامه با وزرای مربوطه جلسه داشتند لذا در بعدازظهر امروز جلسات کمیسیون‌ها برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها