أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۰۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
دروازه بان جوان باشگاه نفت تهران با پيتر اشمايکل و مانوئل نوير مقايسه شد.

به گزارش پایگاه 598،در جریان بازی تیمهای نفت تهران و تراکتورسازی، علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت یک شروع مجدد فوق العاده داشت و با پرتاب دست توپ را برای غلامرضا رضایی فرستاد تا او روی ضد حمله برای بار دوم دروازه شاگردان رسول خطیبی را باز کند.

این شروع مجدد فوق العاده از دید سایت sportskeeda دورنمانده است.

این سایت با انتشار ویدیوی گل دوم نفت به تراکتور نوشته: تا امروز دیده بودیم که دروازه بانانی نظیر مانوئل نویر و پیتر اشمایکل با پرتابهای خوبشان می توانند تیمشان را در موقعیت گلزنی قرار دهند. حالا باید نام یک دروازه بان دیگر را هم در کنار این دو دروازه بان بزرگ اضافه کرد.

در جریان بازی تیمهای نفت تهران و تراکتورسازی در لیگ ایران، علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت یکی از باورنکردنی ترین پاسهای گل فوتبال را داده. او بعد از گرفتن توپ در محوطه جریمه خودی، توپ را با دستانش به نیمه حریف انداخت تا غلامرضا رضایی در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و دروازه تراکتورسازی را باز کند. کل این اتفاقات 5 ثانیه طول نکشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها