يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۰۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد مدعي شد که مقابل آرسنال، از تاکتيک‌هايي استفاده کرده که ريسک زيادي داشته است.

به گزارش پایگاه 598،یونایتد موفق شد در ورزشگاه امیریتس، در یک دیدار حساس و دیدنی، 2-1 از سد آرسنال عبور کند.آرسنال در جریان بازی، حملات بیشتری انجام داد ولی گل به خودی گیبس و ضد حملات یونایتد باعث شد تا شیاطین سرخ به دو گل ارزشمند دست پیدا کنند.

فان خال در این رابطه گفت:" بله، ریسک کردم. از دو مدافع جوان در خط دفاعی استفاده کردم. ولی مطمئن بودم که آرسنال حمله می‌کند و ما را تحت فشار قرار خواهد داد بنابراین فضای زیادی نیز به ما خواهند داد.سپس، مرته‌ساکر و دوست ما مونرئال باید دفاع می‌کردند. برای همین، دی ماریا را مقابل مرته‌ساکر و فان پرسی را مقابل مونرئال قرار دادم و برای همین، ویلسون را به میدان آوردم که به تیم سرعت بدهم.از ابتدا بازی را به خوبی تحت نظر داشتیم و وقتی اینطور به پایان رسید، خوشحال بودیم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها