أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۰۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
کميته فني فدراسيون فوتبال مقرر کرد در جلسه بعدي اين کميته خسوس در مورد عملکرد تيمش در گرندپريکس و همچنين اينکه مي‌خواهد همه چيز فوتسال تحت کنترل خودش باشد، توضيح دهد.

به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس،‌ روز گذشته کمیته فنی فدراسیون فوتبال از ساعت 15 با حضور اعضا و در غیاب علی کفاشیان رئیس فدراسیون، تشکیل جلسه داد.

در شرایطی که پیش از این عباس ترابیان اعلام کرده بود گزارش خود از تورنمنت گرندپریکس و عملکرد خسوس کاندلاس را در این جلسه مطرح خواهد کرد اما در پایان نشست، آیت‌اللهی نایب‌رئیس فدراسیون در مصاحبه‌اش صحبتی از فوتسال به میان نیاورد و تصور شد که بحث فوتسال در این نشست مطرح نشده است.

با عباس ترابیان که تماس گرفتیم تاکید کرد که در جلسه حضور داشته و تمام مواردی که قبلا اعلام کرده بود را مطرح کرده است.

وی در این جلسه ابتدا به صورت کلی در مورد فوتسال صحبت کرد و حضور در تورنمنت چین بعد از بازی دوستانه با روسیه را مقرون به صرفه ندانست، چراکه تیم‌های شرکت‌کننده در این تورنمنت خیلی مدعی نیستند که بخواهیم یک روز بعد از دیدار با روسیه عازم این کشور شویم.

بحث دیگری که از سوی ترابیان مطرح شد، تعطیلی تیم ملی جوانان از سال 92 بود.

وی دراین‌باره گفت: «ما از سال گذشته تاکنون حتی یک جلسه تمرینی هم در این رده نداشته‌ایم. به این شکل استعدادها از بین خواهند رفت. پیش از این بازیکنان بزرگ زیادی از رده جوانان به تیم ملی بزرگسالان معرفی شده و حتی لژیونر شده‌اند. این یکی از معضلات است که لیگ جوانان داریم اما تیم ملی جوانان نداریم.»

اینکه اکنون مسئولیت تیم‌های ملی رده‌های مختلف در اختیار خسوس کاندلاس است، از دیگر نکاتی است که ترابیان به آن اشاره کرد و گفت که دلیلی ندارد همه چیز در اختیار خسوس باشد.

وی تاکید کرد: اکنون اکثریت مربیان کادرفنی قرارداد ندارند و این نشان می‌دهد که کار به صورت جدی دنبال نمی‌شود.

عضو هیات امنای گرندپریکس برزیل در ادامه گزارشی از بازی‌های گرندپریکس برزیل ارائه کرد و یادآور شد: تیم ملی روسیه 30 نوامبر به ایران می‌آید و این درحالی است که سرمربی ما 29 نوامبر از اسپانیا به ایران بازخواهد گشت. هنوز لیست تیم ملی برای این بازی اعلام نشده و هاشم‌زاده هم گرچه می‌تواند در آینده و بعد از کسب تجربیات لازم، مربی خوبی شود اما امروز عملا نمی‌تواند جای سرمربی تصمیم‌گیری کند. این ایراد کار خسوس است و من هشدار می‌دهم که به این شکل فوتسال در حال سقوط است. بحثی در مورد تعویض و تغییر آدم‌ها ندارم اما متاسفانه امروز کار نصفه و نیمه انجام می‌شود.

بعد از صحبت‌های ترابیان،‌ قرار شد از این پس دو نفر از فوتسالی‌ها در جلسه کمیته فنی حضور داشته باشند تا در مورد مسائل مختلف بحث و بررسی صورت بگیرد. همچنین مقرر شد که خسوس در جلسه بعدی کمیته فنی حضور داشته باشد تا در مورد عملکرد تیم ملی در گرندپریکس و اینکه همه چیز را در کنترل خودش می‌خواهد، صحبت کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها