أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۰۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
روبرتو مانچيني، سرمربي اينتر مدعي شد که نمي‌داند چقدر طول مي‌کشد تيمش با تاکتيک‌هاي او هماهنگ شود.

به گزارش پایگاه 598، پس از شروع ضعیف اینتر با ماتزاری، توهیر تصمیم گرفت که مانچینی را به اینتر بازگرداند. شب گذشته در دربی میلان، مانچینی اولین حضورش روی نیمکت اینتر را تجربه کرد که بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

او در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" دربی ها همیشه سخت هستند و این هم تفاوتی نداشت.از نحوه ی بازی تیم بسیار خوشحالم، زیرا پس از پنج روز، سعی در تغییر سیستمی داشتیم که یک سال و نیم بر تیم حاکم بود. تیم خوب کار کرد. انتظار نداشتم در طول 5 روز تیم کاملا تغییر کند، مخصوصا وقتی سیستم‌های متفاوتی در هر تیم به کار گرفته می‌شود. زمان می‌برد ولی هدف ما این است که تا جایی که می‌شود، در بازی ها پیروز شویم. زمان می‌برد، و واقعا نمی‌دانم که چقدر طول خواهد کشید."

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها