يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۷۳۰۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
کنگره آمریکا در اقدامی تازه به رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داد هرگونه توافق با ایران که به تهران اجازه دهد ظرفیت تولید سلاح هسته‌ای را حفظ کند یا هرگونه تلاش برای لغو تحریم‌های ایران بدون تأیید نمایندگان کنگره را رد می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کنگره آمریکا در ادامه تلاش‌ها برای جلوگیری از توافق جامع هسته‌ای بین ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه‌ آْلمان) به «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داد که هرگونه توافق با ایران که به تهران اجازه دهد ظرفیت تولید سلاح هسته‌ای را حفظ کند یا هرگونه تلاش برای لغو تحریم‌های ایران بدون تأیید نمایندگان کنگره را رد می‌کنند.

«واشنگتن‌ اگزمینر» گزارش کرد که با نزدیک شدن مهلت 24 نوامبر برای رسیدن به توافق جامع نهایی بین ایران و 1+5، فشارهای دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه به رئیس‌جمهور آمریکا رو به افزایش است.

«تد دوچ» نماینده دموکرات کمیته فرعی خاورمیانه و شمال آفریقا امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه هفته گذشته ضمن تأکید بر اینکه نادیده گرفتن نمایندگان کنگره در موضوع تحریم‌های ایران، غیرعاقلانه است، گفت: کنگره با یک توافق بد راضی نمی‌شود.

وی ادامه داد: این ایده که تحریم‌ها به طور کامل بدون حمایت کنگره قابل لغو است، در حالیکه این تحریم‌ها در ابتدا توسط کنگره تحمیل شده است، ایده‌ای است که بعید است در کنگره به تصویب درآید و مورد حمایت قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها