أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۰۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: دستگاه‌های استانی در قم همکاری مناسبی با سازمان صنعت، معدن و تجارت دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قم، صابر محمود سیجانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم که ظهر امروز در سالن همایش امام علی(ع) اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی این استان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های استانی در قم همکاری مناسبی با سازمان صنعت، معدن و تجارت دارند.

وی در ادامه ایام عزاداری امام حسین(ع) را تسلیت گفت و بیان کرد: اقدامی در دوران سرپرستی بنده انجام نشده است، مگر اینکه حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش استاندار و معاونان استانداری قم در آن همکاری داشته باشند.

سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از احمد ذاکری به عنوان مدیر پیشکسوت این استان یاد کرد و افزود: مسئولان و کارمندان این سازمان با رئیس جدید همکاری‌های لازم را خواهند داشت.

وی به دیدار مسئولان این سازمان با وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: معاونان وزیر نیز در برنامه‌های مختلفی در استان قم حضور داشتند و در جریان روند پیشرفت پروژه‌های این سازمان قرار داده شده‌اند.

سیجانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری بیشتر مدیران استانی، استفاده بیشتر از ظرفیت‌های مردمی و به‌کارگیری تجربیات رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدامات مطلوب‌تری در راستای ترویج آموزه‌های اقتصاد مقاومتی انجام دهیم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها