أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۰۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
ولایتی:
دبیرکل مجمع بیداری اسلامی گفت: اقدامات تکفیری‌ها به ضرور جهان اسلام بوده و آنها بر خلاف مصالح مسلمین عمل می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قم، علی اکبر ولایتی پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در کنگره جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران به اقدامات گروه‌های تکفیری اشاره کرد و گفت: تکفیری‌ها با اقدامات خود چهره اسلام را در دنیا مشوش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیگانگان به استفاده از اندیشه‌های تکفیری به دنبال این هستند که بین مسلمانان ایجاد تفرقه و اختلاف کنند تصریح کرد: دشمنان از طریق توطئه تکفیر به دنبال ایجاد تفرقه بین دنیای اسلام هستند و می‌خواهند از طریق جریان تکفیر چهره اسلام را مخدوش کنند.

مشاور مقام معظم رهبری بیان کرد: دشمنان برای دستیابی به این هدف خود تصاویر جنایات گروه‌های تکفیری را که در تاریخ بی‌سابقه است منتشر می‌کنند.

وی حضور علمای اهل سنت در کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در این کنگره با حضور علمای جهان اسلام اقدامات تکفیری‌ها مورد بحث قرار گرفته و راه حل ریشه کن شدن این مشکل وحدت علمای جهان اسلام است.

ولایتی با تاکید بر اینکه کنگره جریان‌های تکفیری نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی دارد گفت: در قالب این کنگره غیرمسلمانان نیز با دیدگاه‌های علمای برجسته اسلام آشنا شده و خواهند فهمید که اقدامات گروه‌های تکفیری و افراطی هیچ ارتباطی به اسلام ندارد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها