أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۰۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه روسی «اسپوتنیک» گزارش کرد که طبق گفته یک منبع ایرانی در هیأت مذاکرات هسته‌ای وین، مهلت رسیدن به توافق نهایی درباره برنامه هسته ای ایران بیش از چند ساعت یا چند روز تمدید نمی شود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که خبرگزاری رویترز گزارش کرد که مذاکرات تا ۱۵ دسامبر سال جاری میلادی تمدید میشود و احتمالاً دور بعدی مذاکرات راه‌حل جامع هسته‌ای در «مسقط» پایتخت عمان از سرگرفته می‌شود.

رویترز مدعی شد ایران و 1+5 در مذاکرات وین در پی دستیابی به توافقی هستند که خاورمیانه را دگرگون کند و دری بگشاید که تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را به پایان رسانده و آغاز رابطه‌ی ایران و غرب باشد.

بر اساس گزارش رویترز، هزینه حصول توافق هسته‌ای بالا خواهد بود و دشمنان منطقه‌ای ایران، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، با اضطراب مذاکرات ایران را دنبال می‌کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها