أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۱۸۱
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
مسئولان باشگاه رئال‌ مادرید تمایل دارند قرارداد مربی ایتالیایی خود را تا ماه ژوئن ۲۰۱۷ تمدید کنند.
به گزارش پایگاه 598،روزنامه «مارکا»ی اسپانیا گزارش داد مدیر برنامه‌های کارلو آنچلوتی این هفته نشستی با سران باشگاه رئال‌مادرید خواهد داشت تا بر سر تمدید قرارداد این مربی ایتالیایی به مذاکره بپردازند. بر اساس این گزارش قرارداد آنچلوتی به مدت یک سال دیگر تمدید خواهد شد و وی تا پایان ماه ژوئن 2017 به سفیدپوشان مادریدی متعهد خواهد شد.

 

همچنین در صورت توافق طرفین این خبر پیش از اتمام سال 2014 میلادی اعلام خواهد شد. این در حالی است که آنچلوتی نه‌‎تنها در بین هواداران رئال‌مادرید فردی محبوب است بلکه در داخل باشگاه نیز روی او حساب ویژه‌ای باز می‌شود.

 

آنچلوتی که فصل گذشته هدایت رئال‌ مارید را با قراردادی 3 ساله بر عهده گرفت این تیم را فاتح لیگ قهرمانان اروپا و البته جام حذفی اسپانیا کرد. سفیدپوشان مادریدی تحت هدایت این مربی 55 ساله در فصل جاری لالیگا هم عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند و در حال حاضر با 30 امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها هستند. تیم او با 46 گل‌زده در حال حاضر بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد و فوتبال زیبایی را هم به نمایش می‌گذارد.

 

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها