أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۷۳۱۸۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
ستاره فرانسوی بانوی‌ پیر آرزو دارد در یووه به جایگاه زیدان برسد و با تورینی‌ها ۳ امتیاز بازی با مالمو را بگیرد.
به گزارش پایگاه 598،در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل و در تیم «خروس‌های آبی» ‌(فرانسه) بازیکنی حضور داشت که نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرد. این ستاره کسی جز پل پوگبا نبود که به خاطر درخشش در یوونتوس ایتالیا به تیم دیدیه دشان راه یافت.

 

بازیکنی خوش‌استیل که توسط کارشناسان با «یحیی توره» و «پاتریک وییرا» قیاس می شود. این امر به این دلیل است که سبک بازی وی به این دو بازیکن شباهت فراوانی دارد اما خودش می‌گوید الگوی‌اش این دو ستاره نیستند.

 

ستاره‌ای که بعد از گذشت 4 ماه از رویداد جام جهانی مصمم است  مدارج ترقی را طی کرده و جا در پای ستاره بازنشسته هموطنش یعنی زین‌‌الدین زیدان بگذارد.

 

وی در عین حال باور دارد یوونتوس تیمی در حد و اندازه‌های رئال مادرید است. وی در گفت‌وگویی با روزنامه ورزشی گازته‌دلواسپرت اظهار داشت: رئال مادرید باشگاهی بزرگ است. یوونتوس هم همینگونه است. قبلا در منچستریونایتدبودم. بعد تصمیم گرفتم به تورین بیایم و یوونتوس را انتخاب کنم. اکنون از بودن در ایتالیا احساس خوبی دارم. هر بازیکنی که اینجا هست، حس می‌کند نزد خانواده‌اش به سر می‌برد. در این حال آنچه دنبالش هستم،‌ پیشرفت به عنوان یک بازیکن حرفه‌‌ای است. امیدوارم به جایگاهی برسم که زین‌الدین زیدان بود.

 

پوگبا که تیمش چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا با مالمو سوئد روبه‌رو می‌شود، در مورد رویارویی در این پیکارها نیز اظهار داشت: باید کار را با شکست دادن مالمو آغاز کنیم. باید با 3 امتیاز از سوئد به خانه بازگردیم. غیر از این چاره‌ دیگری نداریم. باید تلاش کنیم در اروپا خودمان را تثبیت کنیم. در بازی با المپیایکوس با سرعت بازی کردیم. لازم است که در بازی‌های دیگر نیز با همین سرعت ظاهر شویم.

 

وی همچنین عنوان کرد: تیمی خوب داریم و می‌توانیم زیبا بازی کنیم. البته لازم است تمرکز کنیم و با ثبات باشیم. همانگونه که ابتدای فصل در بازی با رم نشان دادیم.

 

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها